Pagini

miercuri, 13 octombrie 2010

Teatru radiofonic şi Ceai la Sala de Lectură


In seara aceasta am fost la o audiţie de teatru radiofonic: "Frumoasa călătorie a urşilor panda povestită de un saxofonist care avea o iubită la Frankfurt", de Matei Vişniec. Nu-iaşa că e un titlu frumos? La Sala de Lectură a Teatrului ACT. Nu ştiam despre ce e vorba şi iniţial nu am vrut să merg. Cum adică, să ascult teatru radiofonic la un loc cu alţi oameni, cu ceai şi cu prăjiturele?! Să stau "mumos", să privesc în gol şi să ascult, timp de o oră?! Şi nici măcar nu mă dau în vânt după ceai!
Am descoperit aşa:
- o piesă SUPERBĂ, cu Horaţiu Mălăiele şi Adriana Trandafir, v-o recomand călduros - si o gasiti AICI :)
- un loc amenajat cu cap
- cele mai bune prăjiturele cu nucă - am întrebat unde le mai pot găsi şi domnişoara de acolo a fost atât de draguţă încât mi-a spus. Dar cred că n-am înţeles bine, pentru că patiserul a fost foarte categoric, el nu face prăjiturele cu nucă, ci doar cu nucă şi cu gem!
- un site cu muulte piese de teatru radiofonic, eteatru.ro (atenţie dacă îl deschideţi pentru acolo se aude teatru non-stop). Găsiţi aici piesele pe care le puteţi asculta, online, în luna octombrie. Printre ele se regăseşte şi Potretul doamnei T, piesa cu Olga Tudorache despre care scriam acum ceva timp, adaptată şi pentru scenă.

A fost prima audiţie în cadrul parteneriatului "Teatru şi Ceai" dintre Sala de Lectură şi Teatrul Naţional Radiofonic (Radio România). O idee foarte foarte frumoasă. Peste două săptămâni, tot miercuri, tot de la ora 19:00, este pregatită o altă poveste.

P.S.: Îi mulţumesc Liviei pentru invitaţie. Păcat că n-a mai putut să ajungă :(.

5 comentarii:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. patiserii pot fi foarte categorici uneori :) si avand in vedere ca valoarea glicemei este responsabilitatea lor, mi se pare si normal. Nu te joci cu glicemia omului! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca artistii culinari si-au creat o reputatie de genul asta (apropo si de episodul din Seinfeld cu ciorbele si de filmul Soul Kitchen al lui FAtih Akin, il recomand :). tot ce am mancat pana acum de la patiseria lui a fost foarte bun si proaspat.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Vlad
    Scuze ca iti raspund cu intarziere. Cred ca ar fi bine sa lasam lucrurile asa cum sunt in privinta colaborarii :), cel putin deocamdata.
    Multumesc si succes cu site-ul!

    RăspundețiȘtergere
  5. "oameni cu un talent aparte", suna a "League of extr. gentlemen"! :)

    RăspundețiȘtergere