Pagini

joi, 18 februarie 2010

Portretul doamnei T

Vad ca acest blog se transforma intr-unul nocturn.
Am vazut "Portretul doamnei T" la Teatrul Mic. Doamna T este doamna Olga Tudorache. Mi-a amintit de "Regina mama" de acum cativa ani, e neschimbata, iar cele doua "personaje" seamana. Am pus ghilimele pentru ca doamna T nu este un personaj, dupa cum spune actrita. Din nou, mi-a facut o mare bucurie sa o vad si sa o aud. Iar dialogurile sunt absolut delicioase, tii toata incantarea in tine de teama sa nu ratezi urmatoarea replica cu râsul tau.

Piesa a fost adaptata si pentru radio si poate fi ascultata si pe CD. Melodia de mai jos face parte din spectacol si i se potriveste foarte bine.

5 comentarii:

  1. hmm, te invidiez, n-am mai vazut un teatru de 5 ani. dar am fost la un balet -"nutcracker", na! a, n-am spus si de spectacolul absolut fenomenal de Flamenco? my bad :)) wow, aia da pasiune, au aranjat luminile in asa fel, si praful de pe scena care se ridica in momentele mai intense...yoooy...si cateva concerte de muzica simfonica, interesante (nu e necesar genul meu, dar din cand in cand mai "ies" din Copilu cu Salam de la... am vrut sa merg si la tudor gheorghe, dar parca sa fiu sincer nu merita 140$ pe bilet - gandeste-te cate dvd's inchiriez/cumpar cu banii astia!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ANUNT MARE!! am blog! e fresh, va fi interesant, palpitant, de interes general!! a little bit on the comic side, dar nu pentru mult timp, in curand se anunta o serie de subiecte traznet!! :)

    http://lifeofatropicalpenguin.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. uau, succese! intai de toate, remarc paleta coloristica inedita... :) citesc si textul mai tarziu, azi e nebunie aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. promit sa o schimb :) cand o sa am ceva mai mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  5. O piesa slaba, lipsita de dinamicitate, plictisitoare pe-alocuri.

    RăspundețiȘtergere