Pagini

joi, 4 februarie 2010

Mi-ar fi placut sa ma cheme Marina...

Se da articolul Atentie la ghetus! , datat 22 decembrie 2009. Se da si articolul meu din 21 decembrie 2009, Atentie, ghetusul mareste riscul de fracturi si de entorse!
Intrebare: cate deosebiri exista intre cele doua materiale?
Raspuns: n-are sens sa numarati, oricum, finalul doamnei este unic: "Indiferent de varsta pe care o simtim, sa incercam sa ne bucuram de frumusetea anotimpului alb, sa fim foarte atenti la ghetus in aceasta perioada, si sa prevenim, pe cat se poate, alunecarile neasteptate care ne pot crea probleme."
P.S.: Atentie la gerunzii! Mi-a zis un coleg ca ar fi bine sa scap de ele, dar nu-mi iese intotdeauna ;)

3 comentarii:

  1. dna Marina incheie magistral articolul din 22 dec! paragraful final este o combinatie de sfat mamos si observatie fina. parerea mea e ca a saltat articolul tau la rang de poezie. sunt de remarcat "sa incercam [..] foarte atenti [..] pe cat se poate [..] ne pot crea probleme". cu alte cuvinte, ne spune "va roaga Marina mult, incercati sa nu alunecati, altfel -nu spun ca veti avea fractura cominutiva de col femural, sper ca apreciati- dar ati putea avea unele probleme". tonul este impersonal, nimeni nu se impiedica ca o varza, ci are "neasteptate alunecari"; pe jos nu e gheata, ci "ghetus", vizualizezi aproape inocenti pensionari de 80 ani care "indiferent de varsta" se dau de-a berbeleacul razand in hohote. cata delicatete! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) bravoooo!
    si acum serios: am cititori care stiu de fracturile cominutive! uau! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nimic deosebit, orice cetatean cu cont de internet stie ce sunt alea fracturi cominutive. e ceva gen Romica Jurca-like knowledge (preponderent...pe alocuri...fracturi cominutive...in Banat si Crisana...dar si in restul tarii...vantul va sufla cu...va doresc o seara buna) :))

    RăspundețiȘtergere