Pagini

duminică, 28 februarie 2010

Temele lunii februarie

Acest post incepe tehnic si se termina poetic. Daca va intrebati de ce am adunat temele zilei intr-o postare, cititi intro-ul. Daca nu va intrebati, treceti direct la partea frumoasa. Intro:
Ce este "Tema zilei" (definitie ad-hoc) - caseta pe coloana dreapta care afiseaza cuvinte semnificative pentru un grup mare de oameni (deci, posibil cuvinte celebre), cuvinte care m-au impresionat in ziua/perioada respectiva si pe care doresc sa le impartasesc cu voi.
Mi-as dori (dorinta, stiu ca se poate, tehnica, modernitate, provocare, obsesiv-compulsiv) ca in locul acestei casete sa am un widget care sa afiseze tema curenta si un link cu "Vezi mai mult". Linkul are duce catre o pagina cu toate citatele/temele postate pana acum.
Dupa cum spuneam la un moment dat, blogspot are ceva mai putine instrumente decat wordpress. Sau inca nu m-am prins eu de toate. In plus, de cand cu schimbarea locului de munca si a domeniului de activitate, nu mai am pile la departamentul de Online :)) Asa ca, pana ma lamuresc cum e cu widgetul, am facut acest artificiu :)

Partea frumoasa:
Heaven is Where:
The Police are British,
The Restaurants Chefs are Italian,
The Mechanics are German,
The Lovers are French
and
It's all organized by the Swiss.

Hell is Where:
The Police are German,
The Restaurants Chefs are British,
The Mechanics are French,
The Lovers are Swiss
and
It's all organized by the Italians.

- Only one is a wanderer; two together are always going somewhere. (“Vertigo”, Alfred Hitchcock)

- Oh dear, I think you'll find reality's on the blink again. (Marvin, the Paranoid Android)

- There are no facts, only interpretations. (Friedrich Nietzsche)

- Love has a cruel and bitter way of paying you back for all the faith you’ve had in your brain. (Sting)

- Ronny Cammareri: Loretta, I love you. Not like they told you love is, and I didn't know this either, but love don't make things nice - it ruins everything. It breaks your heart. It makes things a mess. We aren't here to make things perfect. The snowflakes are perfect. The stars are perfect. Not us. Not us! We are here to ruin ourselves and to break our hearts and love the wrong people and *die*. The storybooks are *bullshit*. Now I want you to come upstairs with me and *get* in my bed!
(“Moonstruck”)

- Jeff: She's too perfect, she's too talented, she's too beautiful, she's too sophisticated, she's too everything but what I want.
Stella: Is, um, what you want something you can discuss?
(“The Rear Window”, Alfred Hitchcock)

6 comentarii:

  1. http://www.personalitatealfa.com/blog/webinar-descopera-comoara-ascunsa-din-tine/
    Un filmulet interesant... dezvoltare personala.
    Cu drag,
    Claudia (ne-am cunoscut ieri)
    http://bios-doareu.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, Claudia! multumesc pentru link.

    RăspundețiȘtergere
  3. ca sa fiu sincer, mi-e teama sa apas pe linkul Claudiei!! daca nu dau de nici o comoara? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :) atunci aplici strategia "act as if" :P

    RăspundețiȘtergere
  5. deja aplici vad principiile din 48L :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. a, da? inca n-am inceput cartea. de act as if auzi din toate partile, poate pentru ca suna si bine.

    RăspundețiȘtergere